Proizvodi i usluge, ma koliko kvalitetni i autentični, neće značiti ništa ukoliko niko ne zna da postoje. Ako nisi na Guglu, onda i ne postojiš – mantra je modernog poslovnog tržišta. Prvi korak ka novim mogućnostima i proširenju poslovanja putem interneta je pojavljivanje na Guglu!
ONLAJN SADRŽAJ je prvi utisak koji klijenti stiču o vama na internetu – od njega zavisi da li ćete steći kredibilitet i poverenje korisnika
Ekspanzija oglašavanja na društvenim mrežama dovela je do nekih stvari koje moramo da prihvatimo da bismo napravili uspešnu marketing kampanju na Fejsbuku.
Kako da unapredite svoje poslovanje, proširite se i steknete nove klijente? Pročitajte kako je to pošlo za rukom najuspešnijim preduzetnicima.
Postoji bezbroj strategija u telemarketingu koje se baziraju na najboljem tajmingu za kontaktiranje klijenata. Mnogi od njih su ustanovljeni na osnovu odličnih istraživanja tržišta i mnogi su se pokazali uspešnim dugi niz godina.
AI postaju neophodni deo svakodnevnog života, firme će morati da uklope nova sredstva u svoje poslovanje ili će ostati u pozadini
Potrošači će podeliti svoje podatke sa firmom ukoliko im firma omogući da bolje razumeju na koji način će njihovi podaci biti korišćeni u cilju boljeg poslovanja
Sigurno ste čuli one priče o „bogatstvu preko noći“ koje će vam doneti dobar marketing. Čuli ste i za one najbolje koji mogu da prodaju bilo koji proizvod onlajn – od traktorske gume do najnovije IT tehnologije
Reklamiranje je oduvek bilo neizostavni deo svakog poslovanja. Danas je reklama na internetu neophodna ukoliko želite da vaša firma i delatnost kojom se bavite bude vidljiva i prepoznatljiva na tržištu.
Džejson DeMers, dopisnik za Forbes i stručnjak za SEO i onlajn marketing, predviđa da će ovi trendovi biti dominantni u 2018. godini
Razmišljate o marketingu za 2018. godinu? Gugl nudi milione saveta, hiljade trendova koji će uslediti i ne znate odakle da počnete?
Svi znamo da za uspeh pri pretrazi moramo da izbacujemo ultra kvalitetne sadržaje da bismo bili na prvoj stranici ili među prvima na Guglu. Ali, šta zapravo znači kvalitetan sadržaj?