Dodaj svoju kompaniju Pozovite nas 011 405 68 82, 064 811 23 09



VESTI


Najznačajniji onlajn marketing trendovi u 2018. godini

Džejson DeMers, dopisnik za Forbes i stručnjak za SEO i onlajn marketing, predviđa da će ovi trendovi biti dominantni u 2018. godini

 


Marketing strategije od kojih će sve kretati u 2018. godini

Razmišljate o marketingu za 2018. godinu? Gugl nudi milione saveta, hiljade trendova koji će uslediti i ne znate odakle da počnete?

 


Šta je kvalitetan sadržaj i kako nam pomaže pri SEO optimizaciji

Svi znamo da za uspeh pri pretrazi moramo da izbacujemo ultra kvalitetne sadržaje da bismo bili na prvoj stranici ili među prvima na Guglu. Ali, šta zapravo znači kvalitetan sadržaj?

 


7 koraka do uspešne marketinške strategije – budite prepoznatljivi na tržištu

Ovih sedam marketinških strategija su se pokazale dokazano uspešnim na tržištu poslovanja za mala preduzeća.

 


Najbolja rešenja za e-mail marketing vaše firme

Reklamirajte svoje poslovanje lako, brzo i bez bespotrebnih troškova putem e-mail marketinga

 


Šta ne smete da zaobiđete kada je dizajn web banera u pitanju

Web baneri su jedna od najpoznatijih marketinških alatki. A marketing i njegovi trendovi se često menjaju. Ako se bavite marketingom, morate se baviti i trendovima, ukoliko želite da budete uspešni.

 


Šta je Content marketing i zašto je relevantan za dugoročno uspešno poslovanje vaše firme

Ne idite samo za kvantitetom i ne ignorišite kvalitet. Ukoliko želite da izgradite sebi ime koje uvažavaju svi, pa i vaša konkurencija, okrenite se kvalitetu sadržaja koji nudite. Kako kada je reč o usluzi ili proizvodu, tako i kada je reč o marketinškoj strategiji za vašu firmu.

 


PREDVIĐANJA STRUČNJAKA – Šta nam SEO donosi u budućnosti

SEO se više ne smatra internet „crnom magijom“, već ključnim delom svake ozbiljnije strategije digitalnog marketinga. Samo prošle godine je investirano više od 65 milijardi dolara u SEO usluge, a predviđa se da će u 2018. godini ta cifra biti preko 70 milijardi dolara.

 


Uspešan trgovac je pre svega odličan biznismen

Upoznaj se s tržištem, „zbliži“ se s svojim proizvodom, razumi svoje kupce, dobro upoznaj mesto na kome se baviš trgovinom.

 


Da bi opstala maloprodaja kakvu poznajemo mora da umre

Danas svi govore o neophodnim, radikalnim promenama u maloprodaji, o njenom ponovnom rađanju. Ipak, većina se ne odlučuje da preduzme konkretne neophodne korake.

 


Najbole marketinške ideje za mala preduzeća direktno iz pera profesionalaca

Ovo su, dokazano, najbolje marketinške ideje – direktno iz pera najvećih stručnjaka iz ove oblasti, iskusnih trgovaca i ljudi koji vode uspešne maloprodajne radnje i trgovine.

 


Trendovi za mala preduzeća u 2017. godini

Stručnjaci su istakli gde morate da budete oprezni, na šta posebno treba da obratite pažnju i kako da se pripremite za kraj ove i početak nove godine.

 



  • 011 405 68 82, 064 811 23 09
  • info@moja-delatnost.rs