Zašto je marketing toliko bitan za uspeh Vašeg biznisa?

Zašto je marketing toliko bitan za uspeh Vašeg biznisa?

Veliki broj današnjih kompanija bio bi primoran da zatvori svoja vrata poslovanja kada ne bi koristio neku vrstu marketing usluge. Postavlja se pitanje, šta je tačno marketing i zašto je baš on toliko bitan za poslovanje vaše firme.

Jednom rečju, marketing se zasigurno može definisati kao skup aktivnosti komunikacije, promocije i razmenjivanja ponude između potrošača, klijenata, partnera i društva u celini.

 

Sada se postavlja ono pravo pitanje Zašto je marketing bitan i na koji način može pomoći da vaš biznis dostigne uspeh?

Jedna od glavnih stavki je da marketing gradi dobru reputaciju vaše firme.

Vaše prisustvo na pretraživačima, na bilbordu, društvenim mrežama, tv- u ili štampanim medijima će odati utisak da ste firma koja zna svoj pravac i  vidi svoju budućnost. Nećete ostati samo zapamćeni nego ćete steći poverenje kako postojećih klijenata, tako i potencijalnih.

 

Širi vest

Marketing zasigurno pojačava prodaju usluge ili proizvoda.

Nakon što ste upoznali ljude sa vašim biznisom, sledeći zadatak je da ih uverite zašto baš trebaju da izdvoje novac za vašu uslugu ili proizvod.

Čim osetite da ste već osvojili neki deo tržišta vaše želje mogu postati realnost i kupci će svakako širiti glas o vama i preporučiti vašu firmu prijateljima i porodici.

Svako ko je zadovoljan nekim proizvodom i uslugom, ima tendenciju da iste nesvesno ili svesno promoviše.

Dok se širi vest o vašem biznisu, broj klijenata, prodaja proizvoda ili usluge biće u porastu.  Ova pojava je posledica prethodne promocije vašeg biznisa i truda u marketingu, koji vam najviše odgovara.

 

Zdrava konkurencija

Poslovanje na tržištu može biti otežano kada se uzme u obzir poslovanje velikog broj konkurencije koja se u kontinuitetu trudi da osvoji tržište.

Mada, postepeno ispitivanje tržišta rada i poslovanja nam omogućava da pratimo trendove i da uvek imamo duh za takmičenjem, kako bismo pored vrlina uvideli i mane konkurencije. Na taj način uspeli bismo da unapredimo sopstveni biznis.

Ukratko, zdrava konkurencija omogućava nam da se predstavimo tržištu bez uticaja velikih kompanija, kako ne bi osvojile apsolutno tržište svojim poslovanjem. Na taj način se manjim preduzećima ostavlja prostor kako bi se predstavili potencijalnim klijentima i daje im se mogućnost rasta i razvoja poslovanja.

Sve ovo treba da imate u vidu kada želite da se probijate, rastete i opstajete na tržištu.

Jer na kraju je ipak sigurno da bez marketinga, nema prodaje i nema novih klijenata, što znači da nema ni biznisa.