Dodaj svoju kompaniju

Šta ne smete da zaobiđete kada je dizajn web banera u pitanju

Šta ne smete da zaobiđete kada je dizajn web banera u pitanju

Web baneri su jedna od najpoznatijih marketinških alatki. A marketing i njegovi trendovi se često menjaju. Ako se bavite marketingom, morate se baviti i trendovima, ukoliko želite da budete uspešni.

Istina je da većina kupaca preskače banere. Podešavaju pretraživač tako da skriva ove uokvirene reklame da im „ne iskaču“ kada vrše pretragu na internetu.  Ipak, i pored loše reputacije baneri i dalje ostaju veoma efektivna alatka za podizanje svesti o brendu i dopiranju do većeg broja ljudi. A sve to po pristupačnoj ceni.

Dizajniranje banera postaje sve kreativniji posao, a ukoliko želite da pratite taj novi trend pogledajte koji  novi momenti vladaju kreativnim svetom grafičkog dizajna.

1.       Ilustracije nacrtane rukom

U svetu internet tehnologija svima nam je drago kada vidimo rukom nacrtane skice ili crteže. Skice i crteži postaju sve popularniji i više se upotrebljavaju u izradi web banera. Evo nekoliko primera kreativnih crteža koji su upotrebljeni u dizajnu banera.

Usput, čak i vebsajt dizajniran u ovom stilu može izgledati veoma autentično.


2.       Moderni retro

Novi ili moderni retro preuzima polako sve kategorije stila. Od modnog do grafičkog dizajna svuda primećujemo upliv novih retro detalja i momenata. Čak i tamo gde smo mislili da je nemoguće uključiti starinsko, primećujemo po neki detalj koji nas uveseljava, jer jednostavno živimo u eri u kojoj je retro novi trend.

Kada je reč o dizajniranju logoa, staro je postalo ponovo moderno 2014. godine, a danas je široko rasprostranjen u web dizajnu. Kada pominjemo staro u web dizajnu ne referiramo ni na jedan određeni period. Današnji dizajn može biti inspirisan jednostavnim skicama ili rukom nacrtanih ilustracija iz 30-tih godina ili jarkim i veselim slikama iz kasnih 50-tih godina.  Pixel, bold, geometrija i različiti obrasci iz prošlosti uklapaju se sa modernim dizajnom i stvaraju efekat koji ne možete da ne primetite.


3.       Pojednostavljivanje

Nekada da biste se probili kroz gužvu morate da pojednostavite stvari, pošaljete jasnu i direktnu poruku. Sve to možete učiniti ukoliko postavite logo vaše kompanije, slogan ili upečatljivu sliku vašeg proizvoda na baner uz kratku i efektivnu poruku. 

 

  • 011 405 68 82, 064 811 23 09
  • info@moja-delatnost.rs