Istina
je da većina kupaca preskače banere. Podešavaju pretraživač tako da skriva ove
uokvirene reklame da im „ne iskaču“ kada vrše pretragu na internetu. Ipak, i pored loše reputacije baneri i dalje
ostaju veoma efektivna alatka za podizanje svesti o brendu i dopiranju do većeg
broja ljudi. A sve to po pristupačnoj ceni.
Dizajniranje
banera postaje sve kreativniji posao, a ukoliko želite da pratite taj novi
trend pogledajte koji novi momenti vladaju
kreativnim svetom grafičkog dizajna.
1. Ilustracije nacrtane rukom
U
svetu internet tehnologija svima nam je drago kada vidimo rukom nacrtane skice
ili crteže. Skice i crteži postaju sve popularniji i više se upotrebljavaju u
izradi web banera. Evo nekoliko primera kreativnih crteža koji su upotrebljeni
u dizajnu banera.
Usput, čak i vebsajt dizajniran u ovom stilu može izgledati veoma autentično.
2. Moderni retro
Novi
ili moderni retro preuzima polako sve kategorije stila. Od modnog do grafičkog
dizajna svuda primećujemo upliv novih retro detalja i momenata. Čak i tamo gde
smo mislili da je nemoguće uključiti starinsko, primećujemo po neki detalj koji
nas uveseljava, jer jednostavno živimo u eri u kojoj je retro novi trend.
Kada je reč o dizajniranju logoa, staro je postalo ponovo moderno 2014. godine, a danas je široko rasprostranjen u web dizajnu. Kada pominjemo staro u web dizajnu ne referiramo ni na jedan određeni period. Današnji dizajn može biti inspirisan jednostavnim skicama ili rukom nacrtanih ilustracija iz 30-tih godina ili jarkim i veselim slikama iz kasnih 50-tih godina. Pixel, bold, geometrija i različiti obrasci iz prošlosti uklapaju se sa modernim dizajnom i stvaraju efekat koji ne možete da ne primetite.
3. Pojednostavljivanje
Nekada da biste se probili kroz gužvu morate da pojednostavite stvari, pošaljete jasnu i direktnu poruku. Sve to možete učiniti ukoliko postavite logo vaše kompanije, slogan ili upečatljivu sliku vašeg proizvoda na baner uz kratku i efektivnu poruku.