Dodaj svoju kompaniju

Posluj pametno – poslušaj savete najuspešnijih

Posluj pametno – poslušaj savete najuspešnijih

Postoji bezbroj strategija u telemarketingu koje se baziraju na najboljem tajmingu za kontaktiranje klijenata. Mnogi od njih su ustanovljeni na osnovu odličnih istraživanja tržišta i mnogi su se pokazali uspešnim dugi niz godina.

Kada je najbolje vreme da postujete na društvenim mrežama? Kako da ostavite utisak na klijenta u telefonskom razgovoru?

Prema istraživanjima koje je izvršio „The Social Media Hat“ postoji bolji i gori tajming za postovanje na društvenim mrežama.

Najbolje vreme:

Facebook: od 1 do 4 popodne

Tviter: od 1 do 3 popodne

Google+: od 9 do 11 prepodne

Pinterest: od 2 do 4 popodne i od 8 uveče do 1 ujutru

Bilo bi dobro da izbegavate oglašavanje na Fejsbuku od 8 uveče do 8 ujutru. Ovo određivanje najboljeg tajminga za postovanje nije samo ustanovljeno kao najbolje zbog najbolje vidljivosti, već i kao vreme kada su potencijalni klijenti i ciljne grupe najaktivnije na društvenim mrežama.

Ista ova taktika važi i za prodavce koji kontaktiraju telefonom potencijalne klijente.

Postoji bezbroj strategija u telemarketingu koje se baziraju na najboljem tajmingu za kontaktiranje klijenata. Mnogi od njih su ustanovljeni na osnovu odličnih istraživanja tržišta i mnogi su se pokazali uspešnim dugi niz godina.

Ipak, u 2018. godini počinjemo da osećamo posledice digitalnog doba jače nego ranijih godina. Digital se širi u svim sferama svakodnevnog života i utiče i na ponašanje klijenata u velikoj meri. Rapidna evolucija digitalnog doba više nego ikad utiče na način na koji poslujemo.

Donosioci odluka su danas agresivniji, interaktivniji i odloke donose brže i u trenutku. Ovo je veoma bitno za telemarketing i nove strategije koje će iz toga nastati. Taktika koja se probija i dokazuje uspešnom je SMART Calling.

SMART Calling (pametni poziv) je tehnološki proces sposoban da odredi pozive prema prioritetu i bolje optimizira dostupnost. SMART Calling određuje pravi listu potencijalnih klijenata određenu nizom faktora koji uključuju: glavni rezultat, najskoriji poslednji poziv, uspešnost telefonskih razgovora, uspešnost otvorenih mejlova i odgovora na mejlove, posetu veb sajtu.

SMART Calling tehnika će omogućiti agentu da lakše razvrsta pozivnu listu po prioritetu. 

  • 011 405 68 82, 064 811 23 09
  • info@moja-delatnost.rs