Pet koraka do prve stranice na Guglu

Pet koraka do prve stranice na Guglu

ONLAJN SADRŽAJ je prvi utisak koji klijenti stiču o vama na internetu – od njega zavisi da li ćete steći kredibilitet i poverenje korisnika

Svaki sadržaj koji objavite onlajn ima potencijal da unapredi vaše poslovanje. Godina je 2018. i sadržaj (popularniji engleski naziv content) je i dalje No. 1 u onlajn oglašavanju.

Kvalitetan, jasan, originalan, informativan sadržaj koji predstavlja vaše poslovanje na onlajn platformama služi prikupljanju posetilaca (potencijalnih klijenata). Što je vaš sadržaj korisniji i zanimljiviji to će ga veći broj ljudi deliti na društvenim mrežama i drugim medijima, što će vas činiti vidljivijim i značajnijim na internetu.

Sadržaj je i prvi utisak koji  klijenti stiču o vama onlajn – od njega zavisi da li ćete steći kredibilitet i poverenje korisnika.

Met Bovman (Matt Bowman), predsednik jedne od najboljih svetskih agencija – Thrive Internet Marketing Agency, govori o svom iskustvu u marketingu i o pet ključnih stvari koje utiču na poboljšanje prodaje i unapređenje poslovanja putem onlajn oglašavanja.

Više nije dovoljno da objavite proizvoljan, dugačak sadržaj uz ključne reči. Takođe, nije dovoljno da izbacite gomilu artikala o delatnosti kojom se bavite. Umesto toga, postavite kredibilan sadržaj na strateški isplaniranim mestima – koja omogućavaju praktičnu upotrebu za čitaoce – savetuje Bovman.

Zanimaju Vas usluge i proizvodi iz delatnosti građevine i nekretnina? Pregledajte sve firme koje posluju u Srbiji, a bave se ovim delatnostima OVDE


Nije bitno kako ili gde objavljujete sadržaj, ovih pet saveta će vam pomoći da maksimalno istaknete online content:

1.       PIŠITE ZA LJUDE

Prvo ljudi, tek onda botovi.

Nije dovoljno da pišete za SEO i nadate se da će čitaoci preskočiti sadržaj prilagođen za SEO i izvući korisne informacije ili steći dobar utisak o vašem sadržaju. Beklinkovi nisu sve. Procenat korisnika koji je zapravo ušao na vašu objavu u najvećoj meri utiče na to da li će vas SEO uopšte rangirati.

Kompanije koje prave sadržaj koji može da pomogne njihovim klijentima uspešnije su onlajn od onih koji pišu za SEO. Upoznajte tematiku kojom se bavite, upoznajte publiku i prilagodite im sadržaj.

2.       KVALITETNIM SADRŽAJEM DO BOLJE KOMUNIKACIJE NA SAJTU

Donedavno je ponavljanje ključnih reči i postavljanje beklinkova bio „tajni“ alat za povećanje vidljivosti na internetu. Međutim, to više nije slučaj – pretrpavanje teksta ključnim rečima i beklinkovima vam više neće pomoći da postignete bolji rang na Guglu, upravo suprotno, može čak i da vam šteti.

Ljudi najčešće pretražuju veb sadržaj da bi rešili neki problem, uštedeli vreme ili unapredili svoj život na neki način. Neka vam ovo bude na umu dok kreirate svoj sadržaj za blog, članak ili objavu. Ukoliko prodajete nešto ili pružate uslugu koja rešava neki problem, pobrinite se da upravo to istaknete u tekstu. Na taj način stičete klijente i ciljnu grupu koju ćete sa stilom navesti da kliknu „kupi“ dugme jer ono rešava njihov problem!

Portal MOJA DELATNOST pod kategorijom Trgovina i usluge nudi najbitnije informacije o svim privrednim subjektima koji se bave ovim delatnostima u Srbiji. Pronađite najkvalitetniju uslugu, po razumnim cenama u vašoj blizini, brzo i lako! 

3.       MISLITE NA TO GDE VAŠA PUBLIKA ČITA WEB SADRŽAJ

Da li je vaš sadržaj prikladan za čitanje sa mobilnog telefona? Kupci koriste smart telefone za kupovinu. Najveći broj ljudi pregleda sadržaj dok putuje avionom, u prevozu – traže gde bi mogli da odu na večeru, kog vodoinstalatera da zaposle, i da li proizvod ima dobre kritike ili ne.

Targetiranje B2C klijenata (biznis – za – kupca) zahteva drugačiji pristup od B2B marketinga (bizniz –za –biznis) koji podrazumeva proučavanje ponude za radnim stolom. Kada pišete za publiku koja vaš sadržaj čita dok čeka voz želite da taj sadržaj bude što jednostavniji uz najbitnije informacije i odovor na pitanje – zašto baš da se odluče za vaš proizvod/uslugu, kada pišete za one koji će provesti neko vreme razmišljajući o vašoj ponudi, želite da uključite i reference, ifografiju, iskustva korisnika i video materijal.

4.       OMOUĆITE VIRALNI POTENCIJAL VAŠEM SADRŽAJU

Ključna pitanja za viralni potencijal su:

*Da li vaš naslov privlači pažnju čitalaca?
*Imate li SHARE opciju?
*Kakva je ilustracija koja ide uz tekst?
*Da li ste razmišljali o dijalogu sa klijentima i pozivali ih na akciju dok ste pisali tekst?

5. RADITE NA KVALITETU

Iako uvek pišete za klijente, radite uporedo i na kvalitetu koji će prepoznati SEO mehanizmi. Ova dva u kombinaciji će vas sigurno dovesti do uspeha.

 Mislite na ovih pet stvari dok pišete sadržaj za onlajn reklamu. Danas se najveći broj poslovnih dogovora, trgovine i svih drugih svera poslovanja odvija onlajn, te je dobra strategija oglašavanja podjednako bitna kao i sve druge marketing strategije.