1.
Društvene mreže igraju
najvažniju ulogu u razmeni
Moć društvenih medija u onlajn marketingu
raste iz dana u dan. Ove godine će društvene platforme dobiti još jednu
funkciju. Pored prepoznavanja i konverzacije između firme i klijenta i sticanja
novih klijenata društvene mreže postale su platforma za razmenu – pretvaraće posmatrače
u kupce.
2.
Video striming uživo će
dostići nove nivoe
Od prvog trenutka kada je live video streaming
(snimak uživo) pušten postao je senzacija. Ljudi su počeli da istražuju svet
koji do tada nisu poznavali. Mnoge aplikacije počele su da uvode ovaj vid
interakcije kao jednu od svojih funkcija. Ovaj trend je sve popularniji, a ove
godine će biti jedan od najdominantnijih.
3.
Vizualizacija podataka će
se rapidno proširiti
U svetu marketinga podaci su najvažnija
stavka. Potrebne su nam kvantitativne informacije da bismo saznali ko šta
kupuje, kada i zbog čega, kao i koje poruke su najefektnije za različite grupe
klijenata. Ali čak i stručnjaci koji analiziraju podatke nekada imaju problem
da tačno protumače podatke. Naši umovi nisu programirani da brzo procesuiraju
veliki broj sirovih brojčanih podataka. Danas, tehnologija konačno može da nas
zameni u ovom segmentu. Napravljen je veliki broj alata za vizualizaciju
podataka, a ove godine će najuspešnije firme početi da ih preuzimaju. Oni koji
to ne učine ostaće u velikom zaostatku za svima koji će početi da barataju
alatima za vizualizaciju podataka.
4.
Native marketing će postati neverovatno
popularan
Native
marketing forma onlajn reklamiranja
pri kojoj se poklapaju forma i funkcija platforme na kojoj se pojavljuje
reklama. Brendovi ovaj vid reklamiranja koriste godinama da bi postigli
prirodnu vidljivost onlajn. Ove godine biće jedan od dominantnijih marketing
trendova. Kupci su počeli sve više da ignorišu konvencionalne marketinške
metode, a native marketing je prikriveniji i efektniji način da zadobijemo
pažnju kupaca.
5.
Impresivno iskustvo će
biti dominantno kada je o marketinškom sadržaju reč
Kupci se više ne zadovoljavaju običnim
razgledanjem reklama na mobilnom telefonu ili lap topu. AR (proširena realnost)
i VR (virtuelna realnost) su dve tehnologije koje uvode sasvim novu perspektivu
kada je marketinškom sadržaju reč. Omogućite svojim klijentima osećaj da „žive
u istom trenutku u kom i vi“, snimajte i puštajte uživo web seminare ili
radionice koje organizuje vaša firma. Ključno je da obezbedite određeni nivo
interakcije pri čemu će se korisnici osećati kao da su deo nečeg većeg.