Onlajn marketing trendovi koji će apsolutno dominirati u ovoj godini

Onlajn marketing trendovi koji će apsolutno dominirati u ovoj godini

U svetu marketinga podaci su najvažnija stavka. Potrebne su nam kvantitativne informacije da bismo saznali ko šta kupuje, kada i zbog čega, kao i koje poruke su najefektnije za različite grupe klijenata.

1.       Društvene mreže igraju najvažniju ulogu u razmeni

Moć društvenih medija u onlajn marketingu raste iz dana u dan. Ove godine će društvene platforme dobiti još jednu funkciju. Pored prepoznavanja i konverzacije između firme i klijenta i sticanja novih klijenata društvene mreže postale su platforma za razmenu – pretvaraće posmatrače u kupce.

2.       Video striming uživo će dostići nove nivoe

Od prvog trenutka kada je live video streaming (snimak uživo) pušten postao je senzacija. Ljudi su počeli da istražuju svet koji do tada nisu poznavali. Mnoge aplikacije počele su da uvode ovaj vid interakcije kao jednu od svojih funkcija. Ovaj trend je sve popularniji, a ove godine će biti jedan od najdominantnijih.

3.       Vizualizacija podataka će se rapidno proširiti

U svetu marketinga podaci su najvažnija stavka. Potrebne su nam kvantitativne informacije da bismo saznali ko šta kupuje, kada i zbog čega, kao i koje poruke su najefektnije za različite grupe klijenata. Ali čak i stručnjaci koji analiziraju podatke nekada imaju problem da tačno protumače podatke. Naši umovi nisu programirani da brzo procesuiraju veliki broj sirovih brojčanih podataka. Danas, tehnologija konačno može da nas zameni u ovom segmentu. Napravljen je veliki broj alata za vizualizaciju podataka, a ove godine će najuspešnije firme početi da ih preuzimaju. Oni koji to ne učine ostaće u velikom zaostatku za svima koji će početi da barataju alatima za vizualizaciju podataka.

4.       Native marketing će postati neverovatno popularan

Native marketing  forma onlajn reklamiranja pri kojoj se poklapaju forma i funkcija platforme na kojoj se pojavljuje reklama. Brendovi ovaj vid reklamiranja koriste godinama da bi postigli prirodnu vidljivost onlajn. Ove godine biće jedan od dominantnijih marketing trendova. Kupci su počeli sve više da ignorišu konvencionalne marketinške metode, a native marketing je prikriveniji i efektniji način da zadobijemo pažnju kupaca.

5.       Impresivno iskustvo će biti dominantno kada je o marketinškom sadržaju reč

Kupci se više ne zadovoljavaju običnim razgledanjem reklama na mobilnom telefonu ili lap topu. AR (proširena realnost) i VR (virtuelna realnost) su dve tehnologije koje uvode sasvim novu perspektivu kada je marketinškom sadržaju reč. Omogućite svojim klijentima osećaj da „žive u istom trenutku u kom i vi“, snimajte i puštajte uživo web seminare ili radionice koje organizuje vaša firma. Ključno je da obezbedite određeni nivo interakcije pri čemu će se korisnici osećati kao da su deo nečeg većeg.