Dodaj svoju kompaniju

Najznačajniji onlajn marketing trendovi u 2018. godini

Najznačajniji onlajn marketing trendovi u 2018. godini

Džejson DeMers, dopisnik za Forbes i stručnjak za SEO i onlajn marketing, predviđa da će ovi trendovi biti dominantni u 2018. godini

Šta žele vaši klijenti, kako razmišljaju, na koji način komuniciraju međusobno – sve su ovo stvari koje se konstantno menjaju. Digitalno doba donosi jednu stvar koja je konstantna – brzu promenu. Svake godine svedoci smo uspeha i padova društvenih medijskih platformi, novih trendova koji potiskuju stare, promena ukusa i potreba potrošača – a sve to jača i učvršćuje poziciju onlajn marketinga čineći ga savršenijim iz godine u godinu. Nove tehnologije donose nove trendove i drže svet marketinga konstantno na nogama. Ovde nema stagnacije – postoji konstantan napredak ili pad.

Džejson DeMers, dopisnik za Forbes i stručnjak za SEO i onlajn marketing, predviđa da će ovi trendovi biti dominantni u 2018. godini kada je onlajn marketing u pitanju:

1.       BIG DATA

Više od šest miliona developera radi na big data projektima, a ovaj broj se povećao zahvaljujući pametnim mašinama i veštačkoj inteligenciji (AI). To je rezultiralo širenjem projekata big data sa najvećih kompanija na mala i srenja preduzeća.

Sa povećanjem broja advertajzing platformi i proširenim marketing domenom, preduzećima koja ne krenu sa big data projektima biće teško da ostanu u igri u odnosu na konkurenciju koja je uključila ove projekte u svoje onlajn marketing strategije.

2.       Iskustvo koje nije vizuelno

Do početka 2022. godine, očekuje se da će pametne spikere (smart speakers) koristiti 55% stanovništva u Americi, a to isto se predviđa i za Evropu i ostatak sveta. Ljudi će početi da komuniciraju sa ovim pametnim uređajima na svakodnevnom nivou, to će preći u rutinsko ponašanje. Potrošači se navikavaju na ne-vizuelno iskustvo i ovo će imati veliki uticaj na komunikaciju između proizvođača, marketera i potrošača.

3.       Kapitalizacija aplikacija (APP)

Već danas postoje aplikacije za sve i svašta, a njihov broj konstantno raste. Potrošači su se već u potpunosti navikli na mnoge aplikacije poput mapa, revija, transporta (aplikacija za bukiranje taksija recimo). Ove godine aplikacije će postati još značajnije za svakodnevnu upotrebu.

4.       Izvorno oglašavanje i pametan sadržaj

Native ads i pametni sadržaj obuhvataće više od 74 procenata sveukupnog advertajzing prostora do početka 2021. godine. Ovaj vid reklamiranja uspešnije dopire do potrošača od tradicionalnih reklamnih banera, a i nije iritantan za klijente poput banera.  

  • 011 405 68 82, 064 811 23 09
  • info@moja-delatnost.rs