Koji su najbolji dani za objavljivanje sadržaja Vaše delatnosti?

Koji su najbolji dani za objavljivanje sadržaja Vaše delatnosti?

Kalendar objava za društvene mreže je jedan od najbitnijih elemenata ukoliko želite da uštedite sebi vreme prilikom predstavljanja svoje delatnosti publici. Plan i program sadržaja na platformama ujedno može garantovati i uspešnost Vašeg poslovanja.

Svi se s vremena na vreme upletemo u mrežu ili začaran krug gde želimo da publiku “podsetimo” na nas i našu delatnost, ali shvatimo da nam nešto nedostaje. To je ona bitna karika, od koje s vremena na vreme strepimo, jer mislimo da će nam nestati inspiracije. Pre svega mislimo na status, fotografiju ili video zapis, zahvaljujući kojima imamo direktnu interakciju sa širokim auditorijumom.

Glavni razlog zašto većina malih biznisa odustaje od društvenih mreža je zato što nemaju raspored postavljanja na društvenim mrežama. Kontinuitet objava je jedna od  najvažnijih stvari kada je u pitanju uspeh na društvenim mrežama, kao i interakcija sa publikom, ali i prisutnost koja čini da Vaš proizvod ili usluga budu zapamćeni.

Veliki broj poslovnih ljudi smatra da sadržaj na Facebook-u, Instagramu ili Twitteru ne može biti isto ispraćen.  Razlog tome je različita publika. Kako bi shvatili koje vreme je  najbolje za promociju Vaše delatnosti, potrebno je da imate jasnu ciljnu grupu.

Da li su to tinejdžeri, poslovni ljudi, domaćice ili penzioneri? Koja je Vaša ciljna grupa?

Facebook društvena mreža važi za internet platformu, koja ima najbolje rezultate radnim danima. Sa tim se možemo usaglasiti, jer se baš tu krije najrasprostranjenija publika. Jednostavno je, Facebook je društvena mreža sa najvećim brojem korisnika (ne zaboravimo da je ona ta prva koja je napravila bum u sferi Digital marketinga). Najbolji period za Vašu objavu može biti od 09 ujutru do 20h uveče.

Instagram platforma, koja je sušta suprotnost Faceook- u, preferira mladu publiku, koja voli fotografije. Instagram je idealno mesto za Vaš proizvod ukoliko želite da slika govori umesto reči. Svoju uslugu ili proizvod možete prezentovati u bilo koje doba dana ili noći, biće primećeni sigurno. Period najefektnijeg postavljanja Vaše objave za razliku od Facebook-a je za sigurno u kasnim popodnevnim i večernjim satima. 

Twitter za razliku od prethodne dve mreže, prati biznis ljude i političku sferu društva. Donald Trump je pravi primer koji se tokom trajanja mandata obraćao širokom auditorijumu preko Twittera. Ako imate knjigu ili želite neki projekat od društvenog značaja da prezentujete na ovoj specifičnoj platformi, onda ste na pravom mestu. “ Tvitovi” na ovoj mreži su najbolji alat, odajući specifičnost Vašeg proizvoda kroz određen broj karaktera, a istovremeno ostavljajući misteriju koja je spremna biti otkrivena svakog narednog dana. Ako želite da reklamirate svoj proizvod svakoga dana i da potencirate na njegovim prednostima, Twitter je pravo mesto za Vas.

 

Na kraju, ipak se sve svede i na lični osećaj, moramo uzeti u obzir da platforma koja u Vama budi osećaj doma i dobre energije je najbitniji faktor za Vaš proizvod, jer priznajte, Vi želite tu i da ostanete.