Dodaj svoju kompaniju Pozovite nas 011 405 68 82, 064 811 23 09



10 razloga za oglašavanje na radiju

10 razloga za oglašavanje na radiju

Radio verovatno nije prvi vid medija na koji pomislite kada želite da izradite strategiju oglašavanja za svoju firmu. Posebno danas, kada se većina oglašavanja odvija putem interneta, radio se čini zastarelom metodom. Ali to nije tako, jer radio može biti važan deo vaše medijske strategije, ako znate pravilno da ga upotrebljavate.

Najvažniji razlog zašto je oglašavanje na radiju uspešno je taj, da radio stanice imaju svoje verne slušaoce, koji su prema omiljenima razvili posebnu emotivnu vezu. Radio je bresplatan vid medija, koji je svuda prisutan i izuzetno fleksibilan.


10 razloga zašto da za oglašavanje izaberete upravo radio:

  1. Na jednostavan način pronalazi put do slušaoca
  2. Sveprisutan je: Radio je uistinu vid medija kojeg potrošači/slušaoci imaju uvek pored sebe: u automobilu, u lekarskim čekaonicama, u trgovinskim centrima - radio je SVUDA!
  3. Utiče na emocije slušaoca: Stručnjaci smatraju da je radio još uvek vrsta medija sa kojima oglašivači lako utiču na emocije potrošača/slušaoca.
  4. Radio podstiče maštu: Radijski oglasi kod slušaoca podstiču maštu i pomoću zvuka crtaju slike u njihovoj svesti.
  5. Mediji koji nisu prezasićeni oglasima: Radio stanice ostavljaju manje od petine svog programa oglasima, što je dosta manje od ostalih tradicionalnih medija, kao što je na primer televizija.
  6. Oglašavanje na radiju je još uvek povoljno: U poređenju sa ostalim tradicionalnim medijima, cena oglašavanja na radiju je znatno jeftinija. Naravno, cena zavisi od radio stanice, kao i od dužine oglasa.
  7. Radio je prilagodljiv vid medija, koji se brzo odaziva na potrebe kako oglašivača tako i slušaoca.
  8. Radio utiče na određenu grupu, koja se posledično razvija u potrošače.
  9. Vaš oglas je uvek na »prvoj strani«: Dok se vaš oglas emituje, vaši potencijalni klijenti slušaju samo njega, tako da im preko radijskog oglašavanja pažnju neće odvući vaša konkurencija.
  10. Radio je vid aktivnog medija: Radijski oglasi privlače pažnju i pored toga utiču na emocije slušaoca, koji su vaši potencijalni klijenti - to je najbolji izbor za aktivno ostvarivanje interesa za vaše proizvode i usluge na tržištu.

Pored tega, putem radija možete uticati na specifične grupe stanovništva. Poznato je takođe, da je 30 radijskih sekundi znatno jeftinije od 30 televizijskih sekundi. Pre svega zato što je radijske oglase lakše izraditi i za njih je potrebno manje vremena. Zato nikad nemojte da zanemarite radio kada osmišljavate strategiju oglašavanja za svoju firmu.


  • 011 405 68 82, 064 811 23 09
  • info@moja-delatnost.rs