Svi se s vremena na vreme upletemo u mrežu ili
začaran krug gde želimo da publiku “podsetimo” na nas i našu delatnost, ali
shvatimo da nam nešto nedostaje. To je ona bitna karika, od koje s vremena na
vreme strepimo, jer mislimo da će nam nestati inspiracije. Pre svega mislimo na
status, fotografiju ili video zapis, zahvaljujući kojima imamo direktnu
interakciju sa širokim auditorijumom.
Glavni
razlog zašto većina malih biznisa odustaje od društvenih mreža je zato što
nemaju raspored postavljanja na društvenim mrežama. Kontinuitet objava je jedna
od najvažnijih stvari kada je u pitanju
uspeh na društvenim mrežama, kao i interakcija sa publikom, ali i prisutnost
koja čini da Vaš proizvod ili usluga budu zapamćeni.
Veliki broj
poslovnih ljudi smatra da sadržaj na Facebook-u, Instagramu ili Twitteru ne
može biti isto ispraćen. Razlog tome je
različita publika. Kako bi shvatili koje vreme je najbolje za promociju Vaše delatnosti,
potrebno je da imate jasnu ciljnu grupu.
Facebook
društvena mreža važi za internet platformu, koja ima najbolje rezultate radnim
danima. Sa tim se možemo usaglasiti, jer se baš tu krije najrasprostranjenija
publika. Jednostavno je, Facebook je društvena mreža sa najvećim brojem
korisnika (ne zaboravimo da je ona ta prva koja je napravila bum u sferi
Digital marketinga). Najbolji period za Vašu objavu može biti od 09 ujutru do
20h uveče.
Instagram
platforma, koja je sušta suprotnost Faceook- u, preferira mladu publiku, koja
voli fotografije. Instagram je idealno mesto za Vaš proizvod ukoliko želite da
slika govori umesto reči. Svoju uslugu ili proizvod možete prezentovati u bilo
koje doba dana ili noći, biće primećeni sigurno. Period najefektnijeg
postavljanja Vaše objave za razliku od Facebook-a je za sigurno u kasnim
popodnevnim i večernjim satima.
Twitter za
razliku od prethodne dve mreže, prati biznis ljude i političku sferu društva.
Donald Trump je pravi primer koji se tokom trajanja mandata obraćao širokom auditorijumu
preko Twittera. Ako imate knjigu ili želite neki projekat od društvenog značaja
da prezentujete na ovoj specifičnoj platformi, onda ste na pravom mestu. “ Tvitovi”
na ovoj mreži su najbolji alat, odajući specifičnost Vašeg proizvoda kroz
određen broj karaktera, a istovremeno ostavljajući misteriju koja je spremna
biti otkrivena svakog narednog dana. Ako želite da reklamirate svoj proizvod
svakoga dana i da potencirate na njegovim prednostima, Twitter je pravo mesto
za Vas.
Na kraju,
ipak se sve svede i na lični osećaj, moramo uzeti u obzir da platforma koja u
Vama budi osećaj doma i dobre energije je najbitniji faktor za Vaš proizvod,
jer priznajte, Vi želite tu i da ostanete.