Dodaj svoju kompaniju Pozovite nas 011 405 68 82, 064 811 23 09



ĆERAMILAC KOMERC

ĆERAMILAC KOMERC

Sistemi za navodnjavanje Srbija Čačak

Radenka Janjića 1, 32000 Čačak

Sistemi za navodnjavanje Srbija Čačak |


 Firma ĆERAMILAC KOMERC je osnovana 2007. godine sa sedištem u Čačku.

Nalazimo se na adresi Radenka Janjića 1.

Posedujemo ogromno iskustvo u poslu i ponosni smo na saradnju sa mnogim zadovoljnim klijentima na teritoriji Čačka ali i cele Srbije. 

sistemi-za-navodnjavanje-srbija-3

Sistemi za navodnjavanje Srbija Čačak

Glavna delatnost su nam

  • prodaja i montaža sistema za navodnjavanje
  • trgovina na veliko vodovodnim i kanalizacionim materijalom
  • trgovina na veliko cevima za vodu od polietilena i PVC-a,
  • trgovina na veliko cevima za kućnu i uličnu kanalizaciju od PVC-a,
  • trgovina na veliko cevima za kupatilsku instalaciju (fluidterm)
  • kompletni fazonski komadi za navedene cevi.

Takođe radimo i:

  • šaht poklopce
  • slivničke rešetke svih vrsta i namena
  • nadzemne i podzemne hidrante
  • hidrantske ormare
  • kompletan program liveno-gvozdenih fazonskih komada
  • hidrant kape
  • penjalice i slično.

U našoj ponudi takođe možete pronaći i:

  • vodomere
  • ventile svih vrsta i namena
  • pocinkovane cevi i fiting
  • mesingani fiting ( spojke, poluspojke, klizne spojke... )
  • opremu za kupatila ( bojleri, sanitarije, baterije, vodokotlići, tuš kabine... ) i slično.

Poslujemo na teritoriji Srbije. Radno vreme nam je svakog radnog dana od 7:30-17:00h, subotom od 7:30-15:00h.

Za dodatne informacije nas pozovite na navedene kontakte.

Video materijale možete pogledati na sledećim linkovima:

Video materijal 1

Video materijal 2

Video materijal 3

Video materijal 4

Video materijal 5

Video materijal 6

Video materijal 7

Video materijal 8

Video materijal 9

Video materijal 10

Video materijal 11

Video materijal 12

Video materijal 13

Video materijal 14

Video materijal 15

Video materijal 16

Video materijal 17

Video materijal 18

Video materijal 19

Video materijal 20

Video materijal 21

Video materijal 22

  • pon

    7.30-17h

  • uto

    7.30-17h

  • sre

    7.30-17h

  • čet

    7.30-17h

  • pet

    7.30-17h

  • sub

    7.30-15h

  • ned

    /

ĆERAMILAC KOMERC

Tražim ponudu za sistem za navodnjavanje

Molim Vas za što hitniji kontakt da bi otvorili razgovor oko ponude.



Ukoliko ste zainteresovani za proizvode i usluge firme, ostavite upit i dobićete odgovor u najkraćem mogućem roku. Upit će biti vidljiv na portalu


OCENI PREDUZEĆE


  • 011 405 68 82, 064 811 23 09
  • info@moja-delatnost.rs
Azut Media

Opšti uslovi
poslovanja

Azut Media doo
Beograd-Vračar

PREDMET
Član 1.

Opštim uslovima poslovanja uređuju se uslovi pod kojima trgovačko društvo AZUT MEDIA d.o.o. Beograd, Makenzijeva 53, matični broj: 20937432 (u daljnjem tekstu: Društvo), zasniva saradnju i pruža usluge pravnim osobama i preduzetnicima registrovanim na području Republike Srbije (u daljnjem tekstu Klijent/i).

 

POJAM KLIJENTA
Član 2.

Klijent Društva je osoba s kojom je Društvo zaključilo ugovor o pružanju usluga, usmenim ili pisanim putem i to:
- preduzetnik, kao poslovno sposobna fizička osoba koja obavlja delatnost radi ostvarivanja prihoda u skladu sa zakonom kojim se uređuju trgovačka društva (u daljem tekstu: preduzetnik),
- trgovačko društvo u smislu zakona kojim se uređuju trgovačka društva (u daljem tekstu: trgovačko društvo),
- druga pravna osoba kao subjekt registovan i osnovan u skladu sa zakonom.


U odnosu na Klijente Društvo primenjuje princip jednakosti i dobrih poslovnih običaja.

UGOVOR O PRUŽANJU USLUGA
Član 3.

Ugovor o pružanju usluga predstavlja saglasnost volje Klijenta i Društva u pogledu bitnih elemenata ponude, i to: vrste i načina pružanja usluge, visine i načina plaćanja cene usluge. Saglasnost volje mogu izraziti isključivo zakonski zastupnici Klijenta, odnosno osobe za to ovlašćene od strane zakonskog zastupnika Klijenta.


Ugovor može biti zaključen u usmenom i pisanom obliku.


Kada se Ugovor zaključuje u usmenom obliku, isti se zaključuje putem telefonskog razgovora koji se snima, a smatra se zaključenim trenutkom prihvatanja od strane Klijenta bitnih elemenata ponude i to: vrstom i načinom pružanja usluge, visinom i načinom plaćanja cene usluge.


Ugovor u pisanom obliku zaključuje se samo u retkim situacijama, odnosno ukoliko budući Klijent tokom telefonskog razgovora izričito izrazi želju za tim. Ugovor u pisanom obliku smatra se zaključenim ili razmenom elektronske pošte u kojoj su iskomunicirani bitni elementi ponude i prihvatanje ponude, ili u formalnom obliku na posebnom dokumentu koji sadrži potpise zakonskih zastupnika, ili osoba ovlašćenih za potpisivanje od strane zakonskih zastupnika Klijenta i Društva, te pečate Klijenta i društva.


Ugovor se sklapa na vremenski period od jedne (1) godine i ne produžuje se automatski.


Ugovor se može menjati isključivo saglasnošću volje Klijenta i Društva, a promene stupaju na snagu davanjem saglasnosti volje postignute na način kako je opisano u ovom članku.

USLUGE
Član 4.

a) Portal Moja Delatnost

U roku od 15 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluga Društvo će na svojoj internet prezentaciji, u okviru portala www.moja-delatnost.rs uvrstiti poslovne podatke Klijenta, a koji obavezno uključuju: poslovni naziv Klijenta, oblik poslovanja, kontakt podatke, prikaz na aktivnoj mapi mesta sedišta Klijenta, kratak opis poslovne delatnosti Klijenta, popis tržišta na kojima Klijent posluje.


Poslovni podaci Klijenta biće vidljivi na zvaničnoj internet prezentaciji Društva za vreme trajanja ugovornog odnosa..

b)Štampano izdanje imenika Moja delatnost

U roku od jedne (1) godine, oglas će biti objavljen u dogovorenom obliku, u štampanoj verziji poslovnog imenika Moja delatnost, koji će biti distribuiran kroz celu Srbiju. Izdanja imenika vidljiva su na linku

c) Komentarisanje i puštanje potraživanja na oglasima

Komentari, ocene i potraživanja na portalu su proverena kroz administrativnu službu, koja osigurava da komentari ne sadrže govor mržnje, neprimerni i neukusni sadržaj. Potraživanja, ocene ili komentari su vidljivi tek nakon potvrde od strane administrativne službe. Sve ocene, komentari i potraživanja su vidljivi svima. Kontaktni podaci na potraživanjima su vidljivi samo vlasniku firme. Azut Media d.o.o. ne odgovara za istinitost komentara, potraživanja ili ocena, te ne odgovara u slučaju ikakve štete prouzrokovane od strane korisnika ili svrhe ostavljanja komentara, potraživanja ili ocena.

CENA USLUGE I NAČIN PLAĆANJA
Član 5.

Cena integralne usluge za period od jedne (1) godine iznosi 16900 DIN + PDV.


Cena je određena u obliku godišnje pretplate koja se prema pravilu plaća unapred. Na odobren zahtev Klijenta može biti ugovoreno plaćanje u ratama, a najviše u 12 jednakih mesečnih rata.


Klijent je obavezan platiti cenu u skladu s ispostavljenom fakturom, u roku od 8 dana od dana prijema fakture, u suprotnom duguje zakonsku zateznu kamatu.


U slučaju prestanka Ugovora o pružanju usluga u skladu s ovim Opštim uslovima poslovanja, cena će biti umanjena proporcionalno pruženim uslugama, o čemu će se Društvo i Klijent sporazumno dogovoriti.


Da bi ostvario pravo na umanjenje cene temeljem ovog članka Klijent je dužan dostaviti odgovarajuću računovodstvenu dokumentaciju.

KLAUZULA O ODBIJANJU ODGOVORNOSTI
Član 6.


Društvo ne odgovara za istinitost podataka objavljenim na web stranici.

RASKID UGOVORA
Član 7.

Ugovor može prestati sporazumom ugovornih strana ili jednostranim raskidom usled nastupanja opravdanih razloga za otkaz, jednostranom izjavom volje: usmeno, pisanim putem ili putem elektronske pošte, uz ostavljanje otkaznog roka od 5 dana.


Opravdanim razlozima u smislu ovog èlana smatraju se:

  • prestanak obavljanja delatnosti Klijenta, do kojeg dolazi otvaranjem postupka likvidacije, stečaja ili brisanjem iz registra preduzetnika;
  • kašnjenje s plaćanjem prispelih faktura Društva u vremenskom trajanju dužem od četiri meseca;
  • neuredno i nepravovremeno pružanje usluga od strane Društva

Ugovor može biti jednostrano raskinut bez obzira na razlog i bez ostavljanja otkaznog roka u roku od 10 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluge, odnosno u roku od 5 dana od dana dostavljanja prve fakture, što nastupi kasnije, pisanim ili usmenim obaveštavanjem Društva.


Raskid ne utiče na obavezu Klijenta da plati cenu, u smislu članka 5 ovih Opštih uslova poslovanja. Raskidom ugovora prestaju sva druga prava i obaveze iz ugovornog odnosa.

REŠAVANJE SPOROVA
Član 8.

Društvo i Klijent će nastojati sva sporna pitanja rešiti mirnim putem u vansudskom postupku, a ukoliko to nije moguće ugovara se sudska nadležnost.