Dodaj svoju kompaniju Pozovite nas 011 405 68 82, 064 811 23 09



Gde postaviti bilbord?

Gde postaviti bilbord?

Reklama na bilbordima je usmerena najviše na poslovno aktivnu grupu ljudi, koji zbog prezauzetog životnog stila ne uspevaju biti usmereni na tradicionalne vidove oglašavanja. Prema istraživanjima koja su sprovedena, spada u jedan od najefikasnijih reklamnih sistema. Stručnjaci tvrde, da oglašavanje putem bilborda najviše pomaže malim preduzećima da postanu vidljivi.

Gde će bilbordi najviše doći do izražaja?

Potrebno je razmisliti gde da se postavi bilbord kako bi ga videlo što više ljudi, a da istovremeno dolazi do izražaja. Najbolje su lokacije gde je gust saobraćaj (putevi koji vode od i do velikih urbanih sredina), jer omogućavaju veliku vidljivost istih.

Najpoželjnije su lokacije one, u kojima često dolazi do zastoja saobraćaja. Tada je veća verovatnoća da će učesnici u saobraćaju obratiti pažnju, a samim tim i zapamtiti reklamu.

Sadržaj bilborda treba da bude jednostavan, a istovremeno i atraktivan. Poruka mora biti lako razumljiva, kako bi se što bolje zapamtila.


Zašto se oglašavati na bilbordima?

•          Ne možeš ih izbeći

S obzirom da sve više vremena provodimo u našim automobilima i javnim prevozima, ovaj vid oglašavanja je odličan, jer je ujedno i neizbežan.

•          Beskonačne mogućnosti dizajna

Kada se reklamiranje vrši preko bilborda, kažemo da je samo nebo granica. Stojimo Vam na raspolaganju za razne mogućnosti od toga kako biste napravili plakat, kakvu biste poruku poslali itd.

•          Nove tehnologije omogućavaju nove načine

Čak i u svetu reklamiranja mi pratimo savremene trendove. Uz korišćenje digitalnih bilborda, Vaša reklama ostavlja jači i bolji utisak.

•          Reklamiranje 24/7

Jedan od prednosti oglašavanja putem bilborda je ta, da oni privlače pažnju potencijalnim kupcima svakog dana, svake nedelje.

•          Uticaj

Hrabro i jako je uvek najbolje.


  • 011 405 68 82, 064 811 23 09
  • info@moja-delatnost.rs

1. Opšti uslovi  poslovanja

Opšti uslovi se primenjuju na sve telefonske dogovore o oglašavanju i zakupu oglasnih prostora firme AZUT MEDIA d.o.o. (davalac usluge) i na specifične aktivnosti koje se provode temeljem dogovora (distribucija, itd.).

Naručilac telefonskim nalogom potvrđuje da se slaže s opštim odredbama i uslovima. Ako je naručilac posrednik između oglašivača i medija, dužan je oglašivača obavesti o opštim uslovima. Ako su godišnjim ugovorom određeni drugačiji uslovi poslovanja, oni su važeći.

2. Mogućnost odstupanja od uslova poslovanja

Odstupanja od opštih uslova su moguća samo na temelju pisanog sporazuma između naručioca i davaoca usluge.

3. Odgovornost naručioca za sadržaj reklamnih poruka

Naručilac preuzima punu odgovornost za sadržaj oglasa i u slučaju kršenja zakona, autorskih prava ili sličnog spora i dužan je izvođaču nadoknaditi svu nastalu štetu, uključujući sudske troškove i troškove advokata. Ako je zbog odluke inspekcije ili sudske zabrane potrebno da se oglašavanje prekine pre vremena, naručilac je dužan podmiriti vrednost oglašavanja u potpunosti. Davalac usluge može odbiti objavu, ukoliko je smatra neprihvatljivom.

Ukoliko za davaoca usluge nastanu bilo kakvi troškovi vezani za sadržaj oglasa ( tužbe, protivtužbe, ili pritužbe trećih osoba i sl.) naručilac je dužan da ih podmiri u potpunosti.

Naručilac se takođe obvezuje da će ući u sve sporove i postupke koji se vode protiv davaoca usluge, a koji su nastali usled izvršenja naloga naručioca, kao i da će ih obavljati na način koji će štititi interese davaoca usluge. Sve navedeno naručilac obavlja o svom trošku.

Svi oglasi na stranom jeziku moraju biti dostavljeni i objavljeni i na srpskom  jeziku. Troškove prevođenja plaća naručilac. Oglasi ne smeju sadržati neistinit ili uvredljiv sadržaj. Takođe, nije dopušteno oglašavanje s negativnom promocijom. Oglas ne sme obmanjivati korisnike.

4. Proces naručivanja usluge moja-delatnost

Naručilac je telefonom kontaktiran od strane firme AZUT MEDIA d.o.o. Davalac usluge je dužan naručiocu objasniti sve usluge, načine plaćanja i cenu. Pisana porudžbina nije potrebna. Davalac usluge pruža uslugu na osnovu telefonske potvrde od strane naručioca nakon što je isti obavešten o ceni i samoj usluzi.

5. Cena, rokovi plaćanja

Cenovnik oglašavanja dostupan je u sedištu davaoca usluge i naručilac je s njim upoznat tokom telefonskog naručivanja usluge. Rok plaćanja za oglašavanje je 10 dana od početka oglašavanja, osim ako je prilikom naručivanja drugačije dogovoreno. Davalac usluge zadržava pravo tražiti osiguranje plaćanja ili predračun. Naručilac ima pravo na reklamaciju 8 dana od kada primi račun, u suprotnom će se smatrati da je naručilac u potpunosti uvažio račun i sve naknadne reklamacije se neće uvažiti.

Ako naručilac ne plati puni iznos računa u zadatom roku, uračunaće  mu se zakonom propisana zatezna kamata.

6. Upotreba kolačića

Web stranica moja-delatnost koristi kolačiće. S kolačićima Vas lično ne identifikujemo već ih koristimo za bolje funkcionisanje web stranice.

Što su kolačići? Kolačići su male tekstualne datoteke, obično od slova i brojeva, koje posećena web stranica sačuva na uređaju (kompjuter, mobilni telefon, tablet itd.) sa svrhom prepoznavanja tih uređaja. Čuvanje kolačića je pod nadzorom pretra\iva;a.

7. Valjanost Opštih uslova poslovanja

Opšti uslovi su na snazi od datuma XY i važe do njihovog otkazivanja, biće objavljeni na portalu i poslati svim naručiocima.

;