Dodaj svoju kompaniju Pozovite nas 011 405 68 82, 064 811 23 09



VESTI


10 razloga za oglašavanje na radiju

Radio verovatno nije prvi vid medija na koji pomislite kada želite da izradite strategiju oglašavanja za svoju firmu. Posebno danas, kada se većina oglašavanja odvija putem interneta, radio se čini zastarelom metodom. Ali to nije tako, jer radio može biti važan deo vaše medijske strategije, ako znate pravilno da ga upotrebljavate.

 


Gde postaviti bilbord?

Reklama na bilbordima je usmerena najviše na poslovno aktivnu grupu ljudi, koji zbog prezauzetog životnog stila ne uspevaju biti usmereni na tradicionalne vidove oglašavanja. Prema istraživanjima koja su sprovedena, spada u jedan od najefikasnijih reklamnih sistema. Stručnjaci tvrde, da oglašavanje putem bilborda najviše pomaže malim preduzećima da postanu vidljivi.

 


Kombinacija elektronskih i štampanih medija u oglašavanju

Iako većina ljudi smatra da se danas sve, pa tako i oglašavanje, prešlo u elektronski oblik i zauzelo savremene medije, mišljenje kako je štampa zastarela je zapravo pogrešno. Pre svega zato što većina studija ukazuje na to da je dobitna kombinacija upravo u racionalnoj i promišljenoj upotrebi obe. Pa pogledajmo koje su prednosti štampanih i elektronskih medija i kako ih je moguće najefikasnije spojiti.

 


Saveti za stvaranje uspešnog biznisa po receptima najboljeg šefa

Sigurno ste čuli za Ričarda Brensona, britanskog preduzetnika i multimilionera, koji je osnovao grupaciju Virgin Group, koja danas obuhvata 400 kompanija iz različitih industrija. Godinama unazad ga prati naziv najbolji šef na svetu. Sam Ričard Branson konstatuje koliko je teško od dobre ideje doći do uspešnog poslovanja, pa je odlučio da svojim savetima umnogo olakša pojednicima koji imaju velike želje za uspeh.

 


U korak sa vremenom: Znate li društvene mreže da iskoristite za dobrobit svoje firme?

Da li ste Vi i Vaša firma prisutni na društvenim mrežama? Ne znate kako biste se putem njih približili potencijalnim i postojećim klijentima? Ne znate koju društvenu mrežu bi trebalo izabrati?

blic.rs


Stupanje u preduzetničke vode: 7 najčešćih grešaka

Staroslovenska izreka kaže da se na greškama učimo i kako tvrde stručnjaci iz oblasti poslovnih savetovanja pri osnivanju i postavljanju menadžmenta kompanije dolazi do brojnih grešaka. Ističemo 7 najčešćih grešaka koje se javljaju kod kompanija na početku poslovanja, kao i kod već postojećih, koji započinju nove poslove.

blic.rs


10 koraka od ideje do posla

Dobro znate da najvažnije stvari u životu ne dolaze sa uputstvima za upotrebu. Zato je David Ronick, poslovni savetnik, pre svega za mlada i startup preduzeća sastavio popis od 10 koraka, koji pomažu svima koji žele da osnuju preduzeće nezavisno o kojoj se delatnosti radi.

blic.rs


Najčešće greške pri traženju novog posla

Govorite prebrzo? Na razgovoru se tresete i nervozni ste? Vašeg sagovornika ne gledate u oči? Da li je Vaš CV pun pisanih grešaka ? To su poprilično očite greške, koje puno ljudi pravi, a po mišljenju stručnjaka postoji mnogo više prikrivenih grešaka, koje pojedince sprečavaju u dobijanju posla iz snova. Pronalaženje posla zavisi najviše od razboritosti. Pripazite šta pišete, budite oprezni kada govorite i dok predstavljate Vaše sposobnosti poslodavcu.

blic.rs



1. Opšti uslovi  poslovanja

Opšti uslovi se primenjuju na sve telefonske dogovore o oglašavanju i zakupu oglasnih prostora firme AZUT MEDIA d.o.o. (davalac usluge) i na specifične aktivnosti koje se provode temeljem dogovora (distribucija, itd.).

Naručilac telefonskim nalogom potvrđuje da se slaže s opštim odredbama i uslovima. Ako je naručilac posrednik između oglašivača i medija, dužan je oglašivača obavesti o opštim uslovima. Ako su godišnjim ugovorom određeni drugačiji uslovi poslovanja, oni su važeći.

2. Mogućnost odstupanja od uslova poslovanja

Odstupanja od opštih uslova su moguća samo na temelju pisanog sporazuma između naručioca i davaoca usluge.

3. Odgovornost naručioca za sadržaj reklamnih poruka

Naručilac preuzima punu odgovornost za sadržaj oglasa i u slučaju kršenja zakona, autorskih prava ili sličnog spora i dužan je izvođaču nadoknaditi svu nastalu štetu, uključujući sudske troškove i troškove advokata. Ako je zbog odluke inspekcije ili sudske zabrane potrebno da se oglašavanje prekine pre vremena, naručilac je dužan podmiriti vrednost oglašavanja u potpunosti. Davalac usluge može odbiti objavu, ukoliko je smatra neprihvatljivom.

Ukoliko za davaoca usluge nastanu bilo kakvi troškovi vezani za sadržaj oglasa ( tužbe, protivtužbe, ili pritužbe trećih osoba i sl.) naručilac je dužan da ih podmiri u potpunosti.

Naručilac se takođe obvezuje da će ući u sve sporove i postupke koji se vode protiv davaoca usluge, a koji su nastali usled izvršenja naloga naručioca, kao i da će ih obavljati na način koji će štititi interese davaoca usluge. Sve navedeno naručilac obavlja o svom trošku.

Svi oglasi na stranom jeziku moraju biti dostavljeni i objavljeni i na srpskom  jeziku. Troškove prevođenja plaća naručilac. Oglasi ne smeju sadržati neistinit ili uvredljiv sadržaj. Takođe, nije dopušteno oglašavanje s negativnom promocijom. Oglas ne sme obmanjivati korisnike.

4. Proces naručivanja usluge moja-delatnost

Naručilac je telefonom kontaktiran od strane firme AZUT MEDIA d.o.o. Davalac usluge je dužan naručiocu objasniti sve usluge, načine plaćanja i cenu. Pisana porudžbina nije potrebna. Davalac usluge pruža uslugu na osnovu telefonske potvrde od strane naručioca nakon što je isti obavešten o ceni i samoj usluzi.

5. Cena, rokovi plaćanja

Cenovnik oglašavanja dostupan je u sedištu davaoca usluge i naručilac je s njim upoznat tokom telefonskog naručivanja usluge. Rok plaćanja za oglašavanje je 10 dana od početka oglašavanja, osim ako je prilikom naručivanja drugačije dogovoreno. Davalac usluge zadržava pravo tražiti osiguranje plaćanja ili predračun. Naručilac ima pravo na reklamaciju 8 dana od kada primi račun, u suprotnom će se smatrati da je naručilac u potpunosti uvažio račun i sve naknadne reklamacije se neće uvažiti.

Ako naručilac ne plati puni iznos računa u zadatom roku, uračunaće  mu se zakonom propisana zatezna kamata.

6. Upotreba kolačića

Web stranica moja-delatnost koristi kolačiće. S kolačićima Vas lično ne identifikujemo već ih koristimo za bolje funkcionisanje web stranice.

Što su kolačići? Kolačići su male tekstualne datoteke, obično od slova i brojeva, koje posećena web stranica sačuva na uređaju (kompjuter, mobilni telefon, tablet itd.) sa svrhom prepoznavanja tih uređaja. Čuvanje kolačića je pod nadzorom pretra\iva;a.

7. Valjanost Opštih uslova poslovanja

Opšti uslovi su na snazi od datuma XY i važe do njihovog otkazivanja, biće objavljeni na portalu i poslati svim naručiocima.

;